Van verfijnde rust tot rebelse elegantie

Van verfijnde rust tot rebelse elegantie

Sigma kleurt mee je interieur met 4 trendthema’s voor 2018

Met kleur kan je alle kanten uit, dat bewijzen de 4 kleurthema’s van Sigma opnieuw. De trendkleur van dit jaar (S 7010-R70B), donkergrijs  met een vleugje indigo, verbindt deze verschillende interieurstijlen en speelt in op het groeiende verlangen naar comfort, privacy en hoop.

Volgens de PPG-kleurenexperts draagt de trendkleur 2018 – een mix van twee klassieke tinten, zwart en indigo – een boodschap van autonomie, bewegingsvrijheid en hoop uit. Deze neutrale kleur oogt even trendy als tijdloos en gaat veelzijdig op in de 4 kleurthema’s die Sigma voor dit jaar uittekende:

• Verfijnde rust

Aardse tinten en delicate pastels zetten de toon binnen dit kleurthema. Met ‘verfijnde rust’ wil Sigma een veilige cocon creëren, waar privacy en geborgenheid centraal staan. Zo kan je even herbronnen en helemaal ontsnappen aan de stress en drukte van elke dag. De rustgevende interieurs knipogen naar de natuur, met materialen zoals hout en steen in een hoofdrol.

• Krachtige eenvoud

Basic, bescheiden en in balans, dat is de kern van deze trend. Dankzij een natuurlijk evenwicht tussen materialen en kleuren, ontstaat er een heel toegankelijk interieur met een eenvoudige maar krachtige uitstraling. Bijna primaire kleuren, pure natuurtinten en neutrale nuances horen hier thuis en geven functionele interieurs een casual look.

• Rebelse elegantie

Durvers trekken volop de kaart van kleur... In ‘rebelse elegantie’ wisselen dynamische tinten en zachte, donkere schakeringen elkaar af, voor een elegant evenwicht. Dit kleurthema geeft je alle ruimte om te experimenteren met kleur en persoonlijkheid. Van optimistisch en expressief, tot gewaagd en excentriek. Van een matte afwerking op het plafond tot hoogglans op de trap.

• Intens karakter

Intense, donkere tinten scheppen een beschermende sfeer mét een dosis glamour. Deze kleurcombinaties geven dit trendthema een sterke dynamiek, met ruimte voor overtuiging en trots. Ook geven deze diepe kleuren kracht en sluiten ze aan bij het algemene verlangen naar meer veiligheid en geborgenheid.

PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD™
Bij PPG zetten we ons elke dag in om verven, coatings en aanverwante materialen – waar onze klanten al meer dan 130 jaar vertrouwen in hebben – te ontwikkelen en te leveren. Met toewijding en creativiteit lossen we de grootste uitdagingen van onze klanten op en werken we nauw met hen samen om de juiste aanpak te vinden. Ons hoofdkantoor bevindt zich in Pittsburgh, USA, maar wij zijn actief en innoveren in meer dan 70 landen. De gerapporteerde netto omzet bedroeg in 2016 $14.3 miljard. We bedienen klanten in de bouw, consumentenproducten, industriële- en transportmarkt en secundaire markt. Voor meer informatie, bezoek www.ppg.com.

We protect and beautify the world is een handelsmerk en het PPG Logo is een geregistreerd handelsmerk van PPG Industries Ohio, Inc.

 

VOOR MEER INFO

RCA PR I Yannick Speelmans I Tel. +32 11 590 590

yannick.speelmans@rca.be I www.rcapress.be